God Jul!

Jag brukar inte ta pauser från bloggandet, men jag tänkte göra ett undantag.
 
De två förlagen har meddelat att de inte kommer höra av sig förrän efter nyår och jag tänkte då ta chansen att börja skriva på manus nummer tre. Jag har skrivit råmanus på en månad tidigare, så jag kanske kan lyckas med det igen.
 
Så, förrutom att skriva manus tänkte jag pyssla med följande:
- träna
- läsa massa böcker
- fira jul med familj, kusiner och fästman
- krama massor på min minsta syster som kommer hit över jul
- krama lika mycket (om inte mer) på fästmannen
- upptäcka närmsta simhall
- undersöka biblioteket
- fika med vänner
 
Hur ska jag hinna med?
Och då har jag inte ens tänkt på nyår än; det är ett stort svart hål.
 
Ja, ja.
 
God jul på er!


Kommentarer
Boktjuven Ingerun

Lycka till med manuset+det andra. God Jul!!

Svar: Tackar!God jul!
Nina

2012-12-19 @ 16:35:35
URL: http://vadvilljagtjuva.blogspot.se
Anonym

God jul och lycka till!

Svar: God jul till dig med! Och tack!
Nina

2012-12-20 @ 13:27:05
Fia Filur

Jag tar också en paus, nu under ledigheten ska jag hinna göra ALLT. Eller hur. Mohahaha :)

Svar: Jag har redan ångrat mig, vill blogga igen. Ha, ha!
Nina

2012-12-20 @ 14:16:14
URL: http://www.sofiafritzson.com
Anne Jonsson

Hej, har du gett ut någon bok ännu? Tänkte bara eftersom jag ser att du skriver på ditt tredje manus... Din jul låter verkligen rofylld, glädjefylld och mysig.
god jul!

Svar: Nej, inget än. Har två förlag som kikar på manus 1 och 2. Så förhoppningsvis får jag bra besked nästa år. Håll tummarna.
Hoppas du också får en fin jul!
Nina

2012-12-21 @ 11:45:24
URL: http://www.annejons.wordpress.com
my life

Hej GOD JUL.
Såg att du hade ringt men som vanligt så jobbar jag!
Vi får höras kommer sakna er på Julafton =)
Puss och kram
Wilda hälsar till Ina

Svar: Japps, jag ringde.Klart vi får höras.

Jag vaktar era julklappar så länge.

KRAM!
Nina

2012-12-21 @ 21:27:54
URL: http://www.meandmycow.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0