Who am I kidding...?

Kände mig sjukt hipp när fästmannen såg upp från datorn när jag tog på mig ytterjackan.
Han: Vart ska du?
Jag: Och träna!
 
Pussa honom på kinden och gick sedan ut.
 
"Danse fusion" stod på schemat. Aldrig varit på ett sånt pass tidigare. Men tänk att 20 kvinnor i alla åldrar står och dansar loss i alla möjliga dansstilar; magdans, salsa, samba, bollywood, reggeton... Och allt på en timme!
 
Efter vi dansat en stund ser jag mig omkring och inser att jag är 1. blekast och 2. smalast i rummet.
 
Alla andra såg så kvinnliga ut med sina kurvor och såg ut att ha en egen sol som liksom sken innifrån.
 
Bara därför var jag tvungen att ta ut rörelserna rejält när jag skulle skaka rumpan (som jag inte har) eller skaka brösten (som jag inte har).
 
Måste sett helt sjukt ut.
Men kul var det!


Kommentarer
Fia Filur

Tycker du också har en sol som lyser inifrån!

Svar: Tack, finaste Fia!
Nina

2012-12-23 @ 11:00:35
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0