Landet alltså...

I våras insåg jag att jag inte längre kunde ha kvar mina katter; min allergiska sambo mådde inte så bra.
 
Under sommaren har jag pratat med alla jag känner, men inge napp.
Jag har satt upp lappar på jobbet, ingen ringde.
La ut annons på blocket och ja... hade två par som hörde av sig, men magkänslan var inte rätt och ingen av dem dök upp för att titta på katterna.
 
Istället ringde jag katthemmet hemma i småland som hittat en pensionerad dam som är i behov av katt.
Jag har pratat med henne i telefon och ja, BRA magkänsla.
 
Idag pratade jag med henne igen. Och hon bara:
 
Min ekonomiska rådgivare kommer från samma samhälle som dina föräldrar. Och hon känner dem! Så behöver du veta mer om vem jag är det bara att dina föräldrar frågar henne.
 
Mm. Just det.
*ler snett*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0