Ber om ursäkt för "radiotystnad"

Men jag har varit ledig.
 
Ledig som i:
- hemma hos mina föräldrar
- ätit nybakat bröd varje morgon
- frossat i god mat, hemgjort godis OCH efterrättsbuffé (Café Sunesson serverar alltid allt jag tycker är gott)
- läst bok i soffa
- somnat på soffa med bok mellan händerna
- gått långpromenader i solen
- lekt kurragömma med tvåårig systerdotter
- spelat spel (och imponerats över hur mycket min 13-åriga lillasyster kan)
- sett på film
- inte skrivit ett ord (okej, kanske skissat ner lite idéer, men inte mer än så)
- inte suttit vid datorn
 
Det jobbigaste jag gjorde på hela påskhelgen var när vi satte oss i bilen, körde till ett café och jag var tvungen att välja kaka jag ville ha.
 
Påsk är min favorithögtid.
Tack Jesus för att du dog!


Kommentarer
Heléne

Låter fantastiskt!! Påsken är härlig och det är ett utmärkt tillfälle för föräldrar att skämma bort utflugna barn. Sånt gillar vi.

Svar: Att vi gör!
Nina

2013-04-03 @ 16:18:40
URL: http://helenesskriverier.blogspot.se
Fia Filur

Haha, det ÄR jobbigt att välja fika :)

Svar: Eller HUR!Jag och mamma delade på en ananaspaj och en morotskaka.
Nina

2013-04-03 @ 22:35:21
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0