Kan det bli för mycket av det goda?

 
Jag har lite för mycket i huvudet just nu. Tempot på mitt jobb har ökat markant senaste månaden. Och det behöver inte vara något fel i det.
 
Men nu märker jag att jag inte kan koppla bort jobbet när jag kommer hem om kvällarna. Att jag fått svårt att sova om nätterna. 
 
Därför har jag ikväll beordrat mig att jag inte får göra något vettigt.
Jag dricker te. Äter choklad. Och tittar på "Arga snickaren".
 
Skulle behöva diska och dammsuga. Och redigera. Men icke!
 
Jag har sofftjänst!


Kommentarer
Boktjuven Ingerun

Jag också! :)

Svar: BRA!
Nina

2013-04-24 @ 21:16:04
URL: http://www.boktjuven.com
my life

Då är vi två.
Men testa även att grilla marshmallovs och jordgubbar, en klick grädde sen är kvällen räddad.
Puss

Svar: Låter himla mums!
Nina

2013-05-01 @ 19:58:00
URL: http://www.meandmycow.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0