Semester... GO!

Idag började mina fyra veckor med ledighet.
 
De ska jag spendera genom att:
 
- redigera minst ett manus
- äta massa gott
- ha på mig klänning varje chans jag får
- måla naglarna i glada färger
- träna mellan 3-5 gånger i veckan
- gå på Astrid Lindgrens värld med min familj (jag har en systerdotter på 2,5 år, så det är okej)
- sy om en bröllopsklänning (inte min. I wish...)
- besöka vänner
- få besök av vänner
- hänga på biblioteket
- upptäckta Borås (tips emottages tacksamt)
 
Och om, OM, solen kommer fram, ska jag bada i den.
 


Kommentarer
Fia Filur

Låter hur härligt som helst!

Svar: I try.
Nina

2013-07-02 @ 08:54:57
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0