You can call me superwoman!

Min blogg måste vara så himla trist att vara inne på; en opublicerad skribent som tror hon är on the top of the world.
 
Idag ba:
- Träning
- Bjöd fästmannen på lyxlunsch för att fira hans tenta
- Skrev 3000 ord
- Var ute på balkongen och mätte upp för den nya inredningen
- Vek tvätt
- Bäddade rent
- Handlade
- Diskade
- Dammsög
- Såg på Melodifestivalen samtidigt som jag:
- Strök 10 skjortor
 
Så eftersom hela lägenheten är städad måste jag ju undra...
Vad sjutton ska jag roa mig med imorgon?
 
Återkommer!


Kommentarer
Janina Kastevik

3000 ord! Det var inte illa, må jag säga. (Inte det andra heller.)

Svar: Tackar!Var själv rätt nöjd över den dagens prestation.
Nina

2013-03-11 @ 20:13:51
URL: http://bladdrabladdra.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0