Så det kan gå...

Jag hade en plan. Hade bestämt vilka seminarier jag skulle på. Okej, var dubbelbokad på några tider, men jag hade planerat att fixa det på nåt sätt.
 
Och så dyker vårt drömboende upp. Rätt storlek. Rätt typ. Rätt plats. Rätt pris. Med vising på söndag.
 
Ja-happ...
 
Så, jag ska fortfarande till bokmässan, men jag kommer ta det lite lugnare - lite mer hänga med vänner och mindre nätverka som blivande författare. Gå på ett par monterprat.
 
Var så taggat på jobbet idag att jag hade svårt att prata om något vettigt jobb-relaterat.
 
Bokmässa. Iiiii!
Nytt boende (kankse). Iiiii!!!!
 
Och Janne rör på sig dagligen. Så himla konstigt det är att bli petad i magen, INIFRÅN?!


Kommentarer
Mia Skrifver

Brukar vara bäst att inte planera för mycket, har jag ofta tänkt, och i stället hitta sig själv på de mest fascinerande platser. Hoppas boendet blir just så rätt som det verkar!

Svar: Det hoppas vi också...
Nina

2014-09-28 @ 11:19:39
URL: http://skrifva.blogspot.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0