Påminnelse

Igår ringde min bästa killkompis och påminde mig VARFÖR han är en av mina bästa vänner.
 
Han stod på Systemet och skulle köpa ett vin som passade bra i risotto.
Så i 10 (!) minuter pratade vi om viner och risotto och jag berättade någon anekdot om hur jag haft ett för sött vin i en citronrisotto en gång så den smakade mer citronsorbe (inget att rekommendera).
 
I 10 minuter hade jag ett samtal som inte handlade om:
1) det faktumet att bebisen inte kommit än
2) min kropp
3) mitt mående
4) allt jag borde/kan göra för att få igång förlossningen
 
De 10 minuterna är de bästa på hela veckan so far.
 
Mvh/ Har-aldrig-varit-så-mycket-kropp-tidigare


Kommentarer
caroline säfstrand

Bästa vännerna!!!

Svar: Så viktiga!
Nina

2015-03-03 @ 22:31:06
URL: http://www.carolinesafstrand.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0